TikTok ၏ What's Next 2024: In Action အစီရင်ခံစာ
ရှေ့နှစ်အတွင်းဖြစ်လာနိုင်သော Trend များနှင့် ယဉ်ကျေးမှုဆိုင်ရာ အခိုက်အတန့်များအတွက် နှစ်စဉ် အကြံပြုချက်များပါ၀င်သည့် TikTok ၏ Next 2024 Trend Report ကို ၂၀၂၃ခုနှစ် နှစ်ကုန်တွင် ထုတ်ပြန်ခဲ့သည်။ ယခုအခါတွင် ၂၀၂၄ ခုနှစ်အတွင်း ၀င်ရောက်လာပြီဖြစ်၍ အဆိုပါ အစီရင်ခံစာပါ အကြောင်းအရာများကို စစ်ဆေးရန်အတွက် အသစ်ထပ်မံပြင်ဆင်ထားသော What's Next 2024: In Action အစီရင်ခံစာကို ထုတ်ပြန်လိုက်ပါသည်။
အဆိုပါ အစီရင်ခံစာတွင် Brand နှင့် ဖန်တီးသူများ၏ အောင်မြင်မှုဇာတ်လမ်းများမှတစ်ဆင့် Trend များ မည်သို့ကြီးထွားပြောင်းလဲလာသည်ကို ဖော်ပြထားပါသည်။ TikTok အသိုင်းအဝိုင်းသည် Creative Bravery ဟု ခေါ်သော အသွင်ပြောင်းသော အတွေးအခေါ်ကို ဆက်လက် မီးမောင်းထိုးပြလျက်ရှိပါသည်။ စူးစမ်းလိုစိတ်၊ စိတ်ကူးပုံဖော်နိုင်စွမ်း၊ အားနည်းချက်နှင့် ရဲစွမ်းသတ္တိတို့ကို ရောနှောခြင်းဖြင့် ၎င်းတို့၏ အသိုင်းအဝိုင်းနှင့် ပိုမိုခိုင်မာသော ချိတ်ဆက်မှုများ ပြုလုပ်ရန် TikTok ရှိ Creative Bravery ကို အသုံးပြုနိုင်ကြောင်း Brand များက ပြသခဲ့သည်။ အမျိုးမျိုးသော ရောနှောမှုကြောင့် Creative Bravery များကို TikTok မှာ ဘယ်လို ဖော်ပြနိုင်ကြောင်း ပြသခဲ့ကြပါသည်။ Creative Bravery ကို ရံဖန်ရံခါပြသခြင်းမှ ၎င်းတို့၏ နေ့စဉ်လုပ်ဆောင်မှုများနှင့် ဗျူဟာများ၏ ပုံမှန်အစိတ်အပိုင်းတစ်ခုအဖြစ်သို့ ရွေ့ပြောင်းခြင်းဖြင့် TikTok တွင် အောင်မြင်စွာ ထိုးဖောက်ကြခြင်းဖြစ်ပါသည်။
What's Next 2024 တွင် ဖော်ပြခဲ့သည့်အတိုင်း TikTok ၏ Trend များသည် ကာလကြာရှည်စွာ စောင့်ကြည့်လေ့လာခဲ့သော လူကြိုက်များသည့် အပြုအမူများအပေါ်တွင် မူတည်ပါသည်။ TikTok မှ လေ့လာစောင့်ကြည့်နေသည့် Trend များသည် ကြီးထွားပြီး ပြောင်းလဲလာသောကြောင့် ၎င်းတို့ TikTok နှင့် အသိုင်းအ၀ိုင်းယဉ်ကျေးမှုတွင် မည်သို့ အသက်၀င်လာသည်ကို ဖော်ပြသည့် နည်းလမ်းအသစ်များကို ဆက်လက်ရှာဖွေနိုင်ပါသည်။ ဤ Trend Signals များသည် နှစ်ရှည်လများ ကြာရှည်နိုင်ပြီး ယခုနှစ်တွင် အပိုဆုအနေဖြင့် Trend အသစ်သုံးခုကို TikTok မှ မိတ်ဆက်လိုက်ပါသည်။ စျေးကွက်ရှာဖွေသူများအနေဖြင့် ၎င်းတို့၏ Content ဆိုင်ရာဗျူဟာများကို မြှင့်တင်ရန် ဤလမ်းကြောင်းအသစ်များကို အသုံးပြုနိုင်ပါသည်။
'What's Next 2024: In Action' အစီရင်ခံစာအပြည့်အစုံကို ဤနေရာတွင် ကြည့်ရှုနိုင်ပါသည်။.
ဤအစီရင်ခံစာအတွက် TikTok၏ Macro Trend များ (Curiosity Peaked၊ Storytelling Unhinged နှင့် Bridging the Trust Gap) တစ်နှစ်ပတ်လုံး မည်သို့မည်ပုံ တိုးတက်ပြောင်းလဲလာပုံနှင့် ပလက်ဖောင်း တစ်လျှောက်တွင် ပေါ်ပေါက်လာခဲ့သည့် အပိုဆု Trend အသစ်များ စသည်တို့ကို မီးမောင်းထိုးပြထားပါသည်။
ဤအစီရင်ခံစာအတွက် TikTok၏ Macro Trend များ (Curiosity Peaked၊ Storytelling Unhinged နှင့် Bridging the Trust Gap) တစ်နှစ်ပတ်လုံး မည်သို့မည်ပုံ တိုးတက်ပြောင်းလဲလာပုံနှင့် ပလက်ဖောင်း တစ်လျှောက်တွင် ပေါ်ပေါက်လာခဲ့သည့် အပိုဆု Trend အသစ်များ စသည်တို့ကို မီးမောင်းထိုးပြထားပါသည်။
အပိုဆု Trend အသစ်များ
- From Hi to Audi-Lo
- TikTok on the Block
- Brandship
From Hi to Audi-Lo
အသံသည် ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာပရိသတ်များကို ဖန်တီးသူများ၊ Brand များနှင့် ချိတ်ဆက်ပေးကာ ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာ ဘာသာစကားတစ်ခုအဖြစ် လုပ်ဆောင်သည့် TikTok ၏ အဓိကမဏ္ဍိုင်များထဲမှ တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကျွမ်းတဝင်ရှိသော တီးလုံးများတွင် ၎င်းတို့၏ ကိုယ်ပိုင်စတိုင်ကို ထည့်သွင်းဖန်တီးသည့် ဖန်တီးရှင်များမှ စတင်ပြီး ၎င်းတို့၏ ဇာတ်လမ်းများကို မျှဝေရန်နှင့် လှုပ်ရှားမှုကို မီးမောင်းထိုးပြရန်အတွက် ဂီတကို အသုံးပြုသူ ရဲရင့်သည့် ဖန်တီးရှင်များအထိ TikTok အသုံးပြုသူများသည် ဂီတနှင့် အသံကို စမ်းသပ်ရန် ဖန်တီးမှု နည်းလမ်းသစ်များကို ရှာဖွေတွေ့ရှိခဲ့ကြသည်။ ထို့အပြင် အရည်အသွေးမြင့်အသံများကို lo-fi စတိုင်များဖြင့် ရောစပ်ပြီး မျှော်လင့်မထားသည့် ရယ်စရာလှည့်ကွက်များတွင် ပေါင်းထည့်ကာ Brand များအတွက် ခေတ်စားနေသော Trend များတွင် ပါ၀င်နိုင်မည့် အကြံဉာဏ်အသစ်များကို ပေးစွမ်းလျက်ရှိသည်။
အမေရိကန်နိုင်ငံတွင် Hulu သည်ပြီးခဲ့သည့် မတ်လအတွင်း #NewOnHulu ဖြစ်သည့် အကြောင်းအရာများကို ဖော်ပြရန်အတွက် ရက်ပ် Recap Master တစ်ဦးဖြစ်သည့် ဖန်တီးသူ @mrgrandeofficial နှင့် ပူးပေါင်းခြင်းဖြင့် အသံ၏ စွမ်းအားကို ဖော်ပြခဲ့သည်။
TikTok on the Block
Brand များ၊ ဖန်တီးသူများနှင့် ၎င်းတို့၏ ပရိသတ်များကြားတွင် စစ်မှန်သော လက်တွေ့ဘဝကို ပြသသည့် အပြန်အလှန်တုံ့ပြန်မှုများသည် လူများကို အချိန်နှင့် တပြေးညီ လှုံ့ဆော်မှုနှင့် ချိတ်ဆက်နိုင်ပါသည်။ လမ်းပေါ်တွင် ပြုလုပ်သည့် အင်တာဗျူးများ၊ အသိုင်းအဝိုင်းအတွင်းဖြစ်ရပ်များ၊ လက်လီ Pop-up ဆိုင်များနှင့် ဇာတ်ညွှန်းမဟုတ်သည့် အမှန်အကန် Challenge များ အထိ ပြုလုပ်နိုင်ပြီး TikTok ပရိသတ်များအတွက် မည်သည့်အရာကမျှ "လွန်လွန်ကဲကဲ" မဟုတ်ပါ။ Brand များသည် ပိုမိုကျယ်ပြန့်သော TikTok အသိုက်အဝန်းနှင့် မျက်နှာချင်းဆိုင် ထိတွေ့မှုများကို ပွင့်လင်းမြင်သာစွာ မျှဝေခြင်းဖြင့် နောက်တစ်ခါ မည်ကဲ့သို့၊ မည်သည့်နေရာတွင်၊ မည်သူက brandနှင့်အတူ ပေါ်လာမည်ကို သုံးစွဲသူများအကြား လူပြောများပြီး စိတ်လှုပ်ရှားမှုကို မြှင့်တင့်နိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။
Joe & The Juice သည် ၎င်းတို့၏ ပရိတ်သတ်များ အနှစ်သက်ဆုံး Tunacado အသားညှပ်ပေါင်မုန့်ကို ကြော်ငြာရန်အတွက် Brand ကိုယ်စားပြုအရုပ်များဖြစ်သည့် "Tuna" နှင့် "Cado" ကို လန်ဒန်သို့ စေလွှတ်ကာ မြို့အနှံ့ရှိ စားသုံးသူများနှင့် မျက်နှာချင်းဆိုင် ထိတွေ့ဆက်ဆံစေခြင်းဖြင့် အရောင်းမြှင့်တင်ခဲ့ပါသည်။
Brandship
Brand များသည် ကမ်ပိန်းကြီးကြီးမားမား မလုပ်ဆောင်သည့်တိုင် ၎င်းတို့၏ Brand Value များကိုပြသသည့် ပုံမှန်အကြောင်းအရာများကို မျှဝေခြင်းဖြင့် ဖောက်သည်များကို ထိန်းသိမ်းထားလျက်ရှိပါသည်။ TikTok သည် လုပ်ငန်းနယ်ပယ်အားလုံးရှိ Brand များအတွက် ၎င်းတို့၏ ပရိသတ်အတွက် အရေးကြီးသော တန်ဖိုးများကို တည်ဆောက်ရန်၊ ချိတ်ဆက်ရန်နှင့် မီးမောင်းထိုးပြနိုင်သည့် ပလက်ဖောင်းတစ်ခုဖြစ်ပါသည်။ မိမိတို့၏ ဖောက်သည်များနှင့် တစိုက်မတ်မတ် ထိတွေ့ဆက်ဆံခြင်းဖြင့် Brand များသည် ပြန်လည်အသုံးပြုနိုင်သော ထုပ်ပိုးမှုပုံစံ သို့မဟုတ် ကွဲပြားသည့် အလှတရားကို တင်ပြမြှင့်တင်ခြင်း ကဲ့သို့သော ၎င်းတို့၏ ထူးခြား ကွဲပြားချက်များကို ပရိတ်သတ်ထံ တင်ပြနိုင်ပါသည်။
Kiehl's သည် ၎င်းတို့ Brand (နှင့် ပရိသတ်များ၏) Value နှင့် အညီ ဖောက်သည်များကို အသုံးပြုပြီး ဘူးအလွတ်များအတွင်း Skincare များ ပြန်ဖြည့်ကာ ထုတ်ပိုးမှုများကို ပြန်လည်အသုံးပြုရန် အားပေးခြင်းဖြင့် စွန့်ပစ်ပစ္စည်း အလေအလွင့်များကို လျှော့ချရန် ပြသခဲ့ပါသည်။
TikTok စျေးကွက်ရှာဖွေရေးသိပ္ပံ ရည်ညွှန်းချက်များ
TikTok Marketing Science Global TikTok as a Discovery Engine Study 2023, conducted by Material
TikTok Marketing Science Global Diversity on TikTok 2022 conducted by Flamingo Group
TikTok Marketing Science US Cross-Platform Sound Research 2021 conducted by Kantar
TikTok Marketing Science Global TikTok Comment Section via AYTM [US,UK,CA] April 2024. Base: TikTok 18+ users
TikTok Marketing Science Global Community and Self-Expression Study 2021 conducted by Flamingo
TikTok Internal Data, Global, June 2024
Comments
Post a Comment